Alles voor de klusser

Doe-het-zelf-zaak Hubo Bakel is sinds 1969 gevestigd in het centrum van Bakel. Harrie van Tiel heeft het bedrijf in 1933 opgericht, waarna het in 1986 is overgenomen door kleinzoon Jan van Tiel. In 2012 is het pand deels verbouwd, sindsdien is de winkeloppervlakte ruim 400 vierkante meter. Er is een ruim assortiment verkrijgbaar voor klussers: van bouwmaterialen, (tuin)gereedschap, ijzerwaren, PVC en installatiemateriaal voor sanitair tot deuren, vloeren en schuifkasten op maat (eventueel inclusief inmeten en plaatsen).
In de zaagafdeling kan hout of plaatmateriaal desgewenst op maat gezaagd worden. Verder beschikt het bedrijf over een professionele Sigma mengmachine voor het mengen van verf in elke gewenste kleur.
Jan van Tiel: “Na een recent gevolgde cursus ben ik nu in het bezit van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW). Dus voor advies over het veilig maken van uw woning hebben wij de materialen en kennis in huis. Daarbij hoort ook het maken van sleutels maken voor huis, fiets of auto, ook met startonderbreker. Alles voor in en om uw huis is bij ons verkrijgbaar en we denken graag met u mee.”

Jan van Tiel Hubo Bakel
Dorpsstaat 29