Sinds enkele maanden is Bakel een sportschool rijker: No.1 Fitness. Ondernemer Boy Goossens is vanaf zijn achttiende werkzaam in de branche. De laatste acht jaren deed hij ervaring op in verschillende sportscholen waarvan vier jaar als zelfstandig personal trainer. Toen er een mogelijkheid voorbij kwam om zijn droom te verwezenlijken, een eigen sportschool, hoefde hij niet lang na te denken.

“De afgelopen maanden zijn erg druk geweest, maar we hebben nu zeker onze draai gevonden”, aldus de jonge ondernemer. Het loop allemaal boven verwachtingen, we hebben al enorm veel aanmeldingen en dat aantal stijgt nog steeds. Ook krijgen we veel positieve reacties van alle mensen. Dat is echt geweldig.”

Naast fitness en small group trainingen start No. 1 Fitness binnenkort ook met verschillende groepslessen. De ruimtes hiervoor worden op heel korte termijn opgeleverd. “Hier worden groepslessen zoals bodypump, zumba, en poweryoga aangeboden. Daarnaast richten we ons ook op specifieke doelgroepen zoals seniorenfit en jeugdfitness. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, dus spelen we gericht op de vraag van onze klanten in”, vertelt Goossens.

No. 1 Fitness
De Brakken 1