Sinds 1928 is het café in het bezit van de familie van Dinter. Het begon met de vader en moeder van Dineke van Dinter. Zij trouwde in 1963 met Henk van Leunen en daarna namen zij het café over. Henk heeft met zijn trompet, samen met Jan van Wetten, vele uren gespeeld vlakbij het -toen nog- kleine deurtje van waaruit Henk alles in de gaten hield. Dineke stond achter de bar, samen met Leentje van de Weijer, die daar 45 jaar trouw heeft gewerkt. Ook Piet van Enckevort mag hier niet ontbreken. Met z¹n grappen verraste hij menigeen, door bijvoorbeeld plastic op je glas te plakken. Vanaf 1998 vormen Carin van Leunen en Patrick de derde generatie die het café runt. Henk en Dieneke hebben cafe ‘t Gammele geval op de kaart gezet en daardoor werd het café bekend bij vele mensen. Het is een café voor jong en oud waar gezelligheid voorop staat. Bijna tien jaar geleden hebben Carin en Patrick het overgenomen en ze gaan nu op weg naar het honderdjarig bestaan in 2028. Wie weet zal er een vierde generatie komen, die Café ‘t Gammele Geval zal doen voortleven.

Patrick en Carin

gammel geval