Ruitersport Verhoeven in Bakel is al 68 jaar een begrip in de regio. Peter Verhoeven, zoon van oprichter Mies, was als kleine jongen altijd in de zadelmakerij te vinden. Hij groeide op tussen het leer en de naaimachines. Zo leerde hij de fijne kneepjes van het vak van zijn vader.
Ondertussen is onze winkel uitgegroeid tot een modern bedrijf met een groot assortiment. Zowel de recreatieve ruiter als de professionele ruiter kan bij ons terecht voor de juiste producten. We hebben een eigen werkplaats waarin we alle reparaties uitvoeren, custom made.
Niet alleen voor de ruitersport weten de mensen ons te vinden. Wij maken diverse producten van leer op maat; waaronder ook tassen, motorzadels, hondentuigen, broekriemen of gitaarcovers. We laten ons leer hiervoor bij de looier naar onze wensen maken.
Steeds vaker weten mensen of bedrijven ons te vinden om oude leren artikelen te restaureren. We doen dit zoveel mogelijk met de technieken die toen gebruikt werden. De liefde voor het traditionele vakmanschap, vakkennis en aandacht voor de klant maken ons tot een modern bedrijf waarin we klaar staan voor u, de klant.

ruitersport verhoeven

Ruitersport zadelmakerij Verhoeven