Bij 2Byoux Sieraden en Accessoires, kunt u terecht voor mode accessoires, sieraden, horloges, sjaals, tassen en hoeden. Wij hebben een unieke collectie, met vele stijlen en verschillende prijsklassen, waarin voor iedere leeftijd wat te vinden is. Onze collectie wisselt regelmatig dus wat zo leuk is, bij elk bezoek ontdekt u weer iets nieuws.
Sieraden zijn er te vinden van bekende en minder bekende ontwerpers en van stoer, stijlvol, klassiek tot modern.
De winkel is met ruim honderd vierkante meter aan oppervlakte, ruim opgezet en makkelijk om in rond te snuffelen, ook met kinderwagen of rolstoel.

Ook voor de mooiste cadeautjes zit u bij ons goed en als u écht niet kan kiezen zijn er cadeaubonnen voor elk gewenst bedrag. Om het voor u makkelijk te maken: deze bon is onbeperkt geldig en hoeft niet in één keer besteed te worden.

Kwaliteit, service en het geven van het juiste advies vinden wij heel belangrijk. Ook kunt u bij ons ook terecht voor het repareren van sieraden.

2Byoux is gevestigd in het centrum van Bakel tegenover de kerk waar een ruime gratis parkeergelegenheid aanwezig is. De openingstijden zijn van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Om mee te doen aan onze maandelijkse actie kunt u ons volgen op Facebook/2byoux-Bakel, instagram.com en www.2byoux.nl.

2Byoux Sieraden en Accessoires
Van de Poelstraat 1 Bakel