Johan Lenssen (28) ging 10 jaar geleden na het behalen van zijn diploma aan het werk bij een tegelzettersbedrijf. Na 5 jaar besloot hij dat het tijd werd om zelf een onderneming te starten: Johan Lenssen Tegelwerken. Of het nu gaat om het betegelen van vloeren, wanden, badkamers, keukens, terrassen of om een cementdekvloer: bij Johan kunt u terecht en bent u altijd verzekerd van een prachtig en degelijk eindresultaat.
Naast het tegelzetten, wat Johan altijd met heel veel passie doet, had hij ook al enige tijd een andere wens: nog een andere onderneming starten. Sinds januari van dit jaar is hij daarom samen met zijn vrouw José Lenssen begonnen met een nieuwe uitdaging: Lijmkam.nl, een webshop die zich volledig richt op de verkoop van gereedschap voor tegelzetters.
Heeft u verbouwplannen en bent u op zoek naar een betrouwbare tegelzetter die staat voor vakwerk en kwaliteit? Maak dan gerust een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Johan Lenssen

Johan Lenssen Tegelwerken