De klantvriendelijkste bank van Nederland:

SNS Gemert óók voor Bakel, Milheeze en De Rips!

SNS Gemert bestaat uit een enthousiast team van zeven adviseurs. Wat je vraag ook is, zij nemen er graag de tijd voor.
SNS is een toegankelijke bank die voor je klaar staat. Met eenvoudige en begrijpelijke betaal-, spaar-, verzekerings- en hypotheekproducten die je een duidelijk voordeel bieden.
Als lid van de Ondernemers Vereniging Bakel is het team het laatste jaar al regelmatig te gast geweest in Bakel. De medewerkers, Patricia, Esther, Pim, José, Kim, Jolita en Carla voelen zich er goed thuis. Omgekeerd weten steeds meer mensen uit Bakel, Milheeze en De Rips de weg naar de winkel in Gemert te vinden. Een fijne samenwerking dus.
Wil je toevallig ook overstappen naar de klantvriendelijkste bank van Nederland met de beste betaalrekening? Dan is dit het moment. Je stapt zonder gedoe over met de gratis Overstapservice.
SNS is écht uitgeroepen tot klantvriendelijkste bank met de beste betaalrekening. Twee awards waar het team bijzonder trots op is.

sns bank bakel

SNS Gemert